مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-16اجتماعي

اجرای طرح شهاب برای شناسایی نخبه های دانش آموزی در آستارا


طرح شهاب برای شناسایی نخبگان دانش آموز در این شهرستان اجرا می شود و حدود 5000 دانش آموز ابتدایی در آستارا تحت پوشش طرح مذکور قرار دارند.

- اجرای طرح "شهاب" برای شناسایی نخبه های دانش آموزی در آستارا ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: طرح "شهاب" برای شناسایی نخبگان دانش آموز در این شهرستان اجرا می شود و حدود 5000 دانش آموز ابتدایی در آستارا تحت پوشش طرح مذکور قرار دارند.

بیژن خالق وردی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اجرای طرح شهاب در مدارس شهرستان آستارا گفت: در قالب این طرح 4669 نفر از دانش آموزان دوره دوم مقطع ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مدارس مجری طرح شهاب مدارس شهری و روستایی دارای پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی هستند، افزود: 1555 نفر از دانش آموزان از پایه چهارم ابتدایی، 1558 نفر از پایه پنجم ابتدایی و 1556 نفر از پایه ششم ابتدایی هستند.

خالق وردی پور ادامه داد: در قالب طرح شهاب که مخفف عبارت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر می باشد، دو جلسه کارگاه آموزشی برای مدیران و آموزگاران پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی با تدریس فرشید خدام هر هفته پنجشنبه ها در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهاب برای شناسایی نخبه های دانش آموزی در آستارا

اجرای طرح شهاب برای شناسایی نخبه های دانش آموزی در آستارا